Splošni pogoji nakupa
O NAKUPU NA NAŠI SPLETNI STRANI

NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA NAROČILA

 

 NAČIN PLAČILA

 

Naša spletna trgovina ponuja več različnih načinov plačila in dostave.

Načine plačila in naročila izdelkov si lahko izberete v procesu nakupa, in sicer:

1.  Z nakazilom na račun upravitelja SATLER okna in vrata, d.o.o., Bistriška cesta 2, 2319 Poljčane (po ponudbi) na podlagi prejetega povpraševanja. Uporabnik lahko izdelke naroči tudi s poslanim sporočilom na e-naslov: narocila@lip-satler.si

Po prejetem naročilu se kupcu na elektronski naslov pošlje ponudba z vsemi podatki za izvedbo plačila na banki, pošti ali prek spletne banke. Za sklic se uporabi številka ponudbe.

2.   Nakup in plačilo v spletni trgovini z :

  • kreditno kartico EUROCARD/MASTERCARD, VISA
  • plačilno kartico MAESTRO
  • Stripe

S plačilom se kupec strinja s splošnimi pogoji.

Kupec ob naročilu in plačilu izdelkov v spletni trgovini prejme POTRDITEV NAROČILA s predvidenim dobavnim rokom na svoj elektronski naslov.

 

DOSTAVA

 

Dostava naročila je odvisna od zaloge proizvajalca SATLER okna in vrata, d.o.o.

Dobavni roki so 6−7 tednov od dneva potrditve in plačila naročila. Če je izdelek na zalogi, je lahko čas dobave tudi krajši.

Stranko se ob izdelavi ponudbe ali poslan seznani s predvidenim dobavnim rokom.

Dostav med vikendi in prazniki ni.

 

Možni načini dostave:

  • Izdelke lahko prevzamete osebno na lokaciji sedeža podjetja Bistriška cesta 2, 2319 Poljčane.
  • Izdelke vam dostavimo na vaš naslov s pomočjo pogodbenih partnerjev.
  • Izdelke vam dostavimo brezplačno pri vrednosti nakupa nad 800 € brez DDV (velja za nakup po predhodno izdelani ponudbi in za dostavo po Sloveniji)
  • Ponudnik se zavezuje, da bo blago dostavil v dogovorjenem roku.
  • Če kupec blaga ne prejme v predhodno dogovorjenem roku, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in obvesti kupca.

Naročene izdelke dostavljamo v  države članice EU.

   

Dostava izdelkov, naročenih prek spletne trgovine, je brezplačna.

 

 Poškodbe pri dostavi

 

Kupec mora naročeno blago pri prevzemu pošiljke pregledati tako z zunanje strani kot tudi njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke mora kupec izpolnjen OBRAZEC REKLAMACIJSKI ZAPISNIK poslati na  reklamacije@lip-satler.si in priložiti fotografije poškodb kartona oziroma izdelka.

Proizvajalec oziroma ponudnik SATLER okna in vrata, d.o.o. mora v roku 3 delovnih dni kupcu podati odgovor z informacijami o možnosti dostave novega izdelka v čim krajšem možnem dobavnem roku.

Rok za uveljavljanje reklamacij je 8 delovnih dni od prevzema dostavljenega blaga.

 

GARANCIJA: 24 mesecev (ob upoštevanju navodil za ravnanje z izdelkom)

 

VRAČILO IZDELKA

V kolikor z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 15 dni od dneva dostave in vam vrnemo kupnino.