Zgodba izdelka…

Zgodba izdelka…

20. avgust, 2019

Za vsakim izdelkom stoji zgodba. Drži?

Vedno se vse začne na začetku, v glavi posameznika…

Kaj bi, kako bi, iz česa…

Osnovna ideja pride na plano. Prve skice izdelka… Tehnične zahteve izdelka, dizajnerska dovršenost in tržna zanimivost, zahtevajo  sodelovanje več strokovnjakov.

Za izdelki torej stoji timsko delo. Povezovanje in sodelovanje zaposlenih znotraj podjetja, zunanjih sodelavcev, institucij znanja z gospodarstvom.

Leto kasneje, ko so vsi pomisleki, težave in zahteve posameznega izdelka dorečene, proizvodnja steče in izdelek pride na trg.

Kako bo sprejet? Bo res všečen, uporaben, zanimiv? Se bo prodajal?

Od tu dalje se piše nova zgodba…..

Prepoznavnost blagovne znamke

Kaj vam najprej pade v oči? Embalaža. Če je izdelek seveda zapakiran na polici. Če je večji kot npr. otroška posteljica ali pa kak drug kos pohištva za dojenčka, najprej opazite stil, barvo, ceno.

Redkeje pomislite na izdelavo in materiale. A slednje je še kako pomembno.

Cenejša iverka je previsok strošek za zdravje otroka. Najvidnejšo vlogo v iverki, imajo  še vedno vezivna formaldehidna lepila. Tako vam ni treba kaditi, da bi vi in vaš dojenček vdihovala rakotvorni formaldehid.

K prijetnemu in zdravemu domu zagotovo spada les, ki uravnava in stabilizira vlažnost zraka, ter na stanovalce vpliva blagodejno. Lesene površine vežejo nase vonjave, škodljive snovi, pa tudi vodno paro, ki jo takrat ko je zrak suh spet izločajo nazaj v prostor.

Dotik lesene površine  boža tudi srce…

Tam kjer je srce, smo mi…

Ostanite zvesti naravi.

Deli to objavo: